Zmiana lub modyfikacja Twoich danych

Dane, które podałeś podczas rejestracji konta WP Poczta, możesz łatwo zmienić lub zmodyfikować. W tym artykule udostępniliśmy wszystkie niezbędne instrukcje, których możesz użyć do edycji lub zmiany dowolnych danych na swoim koncie WP Poczta.

Aktualizacja danych osobowych na koncie WP Poczta

  1. Wejdź na pomoc.wp.pl i zaloguj się na swoje konto.
  2. Przejdź teraz do Profilu klikając na swój adres e-mail dostępny w prawym górnym rogu ekranu.
  3. Kliknij „Twoje Dane”.
  4. Teraz możesz edytować dane swojego profilu osobistego konta WP Poczta.
  5. Po zakończeniu wprowadzania wszystkich zmian kliknij opcję Aktualizuj.

Jak zmienić zdjęcie profilowe?

Ważne jest, aby użytkownicy ustawili swoje zaktualizowane zdjęcie jako awatar lub zdjęcie profilowe konta, ponieważ w ten sposób będą Cię rozpoznawać firmy i inni użytkownicy. Aby przesłać nowe zdjęcie profilowe na konto WP Poczta, należy wykonać poniższe czynności:

  1. Wejdź na oficjalną stronę WP Poczty i zaloguj się na swoje konto.
  2. Przejdź do ustawień swojego konta, klikając adres e-mail podany w prawym górnym rogu strony.
  3. Teraz przewiń w dół i wybierz opcję „Edytuj profil”.
  4. Kliknij sekcję zdjęcia profilowego.
  5. Kliknij „Prześlij” i wybierz zdjęcie, które chcesz jako zdjęcie profilowe.
  6. Przytnij lub dostosuj zdjęcie, jeśli uznasz to za konieczne.
  7. Zapisz zmiany, klikając „Aktualizuj”.
  8. Zweryfikuj zmianę, odwiedzając panel swojego profilu. Twoje nowo przesłane zdjęcie profilowe musi się tam wyświetlić.

Jak ustawić nowy podpis email?

Podpis to informacja, którą konfiguruje właściciel konta. Po skonfigurowaniu będzie on używany we wszystkich przyszłych wysyłanych e-mailach. Podpis może zostać wykorzystany do poinformowania niezidentyfikowanych firm o Twojej tożsamości i firmie. Oto jak możesz ustawić podpis na swoim koncie WP Poczta:

  1. Przejdź do panelu swojego profilu.
  2. Kliknij przycisk „Opcje”.
  3. Teraz kliknij dostępną opcję „Adresy i podpisy”.
  4. Kliknij „Dodaj nowy podpis” podświetlony na niebiesko.
  5. Wpisz Tytuł podpisu w pierwszym polu.
  6. Teraz wpisz informacje o podpisie w drugim polu.
  7. Kliknij „Dodaj”.
  8. Udało Ci się utworzyć nowy podpis dla swoich wiadomości e-mail.

Ważne: Pamiętaj, że będziesz musiał ręcznie wybrać opcję dodawania podpisu w wiadomościach e-mail. Aby dodać zapisany podpis w wiadomości e-mail. Otwórz wiadomość e-mail, do której chcesz dodać podpis > przejdź do Opcje > Kliknij Wybierz podpis > Kliknij zapisany podpis. Gdy to zrobisz, Twój podpis zostanie dodany na dole wiadomości e-mail.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *