Konfigurowanie odpowiedzi automatycznych

Odpowiedzi automatyczne, zwane także automatycznymi odpowiedziami, to wiadomości pisane wcześniej przez użytkowników, aby poinformować innych, że są obecnie poza zasięgiem i nie będą mogli odpowiadać na przychodzące wiadomości e-mail. Automatyczne odpowiedzi mają być ustawione, gdy nie możesz przeglądać swoich e-maili, ponieważ jesteś niedostępny lub nie jesteś w pracy.

Te automatyczne e-maile zazwyczaj zawierają informacje informujące użytkowników, kiedy wrócisz do pracy lub do pracy, a także informacje informujące, że nie będziesz mógł przeglądać żadnych e-maili ani odpowiadać na nie.

W tym artykule podamy instrukcje, jak włączyć automatyczną odpowiedź z konta WP Poczta.

Jak skonfigurować automatyczną odpowiedź?

  1. Wejdź na https://poczta.wp.pl/ i zaloguj się na swoje konto.
  2. Kliknij opcję swojego adresu e-mail w prawym górnym rogu.
  3. Z rozwijanego menu kliknij „Opcje”,
  4. Kliknij opcję „Odpowiedzi automatyczne”.
  5. Przełącz przycisk odpowiedzi automatycznej na kolor zielony.
  6. Teraz utwórz automatyczną odpowiedź i dodaj wszystkie wymagane szczegóły (szczegóły, daty i inne).
  7. Wybierz datę rozpoczęcia i zakończenia odpowiedzi automatycznych.
  8. Kliknij „Zapisz”, aby zapisać zmiany.
  9. Pomyślnie włączyłeś automatyczne odpowiedzi na swoim koncie.

Wskazówka: przed wyjazdem na wakacje zaleca się przetestowanie funkcji automatycznej odpowiedzi, wysyłając do siebie wiadomość e-mail i sprawdzając, czy otrzymałeś automatyczną wiadomość e-mail.

Jeżeli wrócisz do pracy przed skonfigurowanym terminem i chcesz ręcznie wyłączyć automatyczne odpowiadanie, możesz to zrobić przechodząc do sekcji Odpowiedzi automatyczne i wyłączając przycisk.

Do czego służą odpowiedzi automatyczne?

Powiadamianie o nieobecności: Jeśli regularnie odbierasz przychodzące i wychodzące e-maile, możesz powiadomić innych, informując ich o swojej nieobecności i przewidywanej dacie powrotu. To będzie decydować o tym, jak szybko ludzie oczekują od Ciebie odpowiedzi.

Profesjonalizm: pokazuje to wszystkim Twoim klientom, przyjaciołom i współpracownikom, jak profesjonalnie podchodzisz do swojej pracy. Dzięki temu dowiedzą się, że otrzymałeś wiadomość e-mail, ale nie możesz od razu odpowiedzieć.

Oszczędza czas: Odpowiedzi automatyczne oszczędzają dużo czasu i energii. Nie będziesz musiał ręcznie informować wszystkich o swojej nieobecności, ta funkcja zrobi to za Ciebie, wysyłając automatyczne e-maile informujące ich o Twojej obecności.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *